2012. március 17., szombat

A 11. évad megjelenésének pontos menete!

Eddig én sem értettem igazán, hogyan is számíthatunk az új képregény fejezeteinek megjelenésére, ezért lehetséges, hogy korábban rosszul írtam valamit. Most viszont rábukkantam egy részletesebb leírásra, amit veletek is szeretnék megosztani. Korábban írtam, hogy a Guardian címet kapta az első rész, melyről kiderült, hogy összesen 12 fejezetet tartalmaz. Tehát 12 héten keresztül jelennek meg digitális formában, melyeket összesen 3 db, havonta megjelenő képregényre osztanak a következőképpen:

11x01 Guardian 1. szám (megjelenés: május 16.):
  • Guardian 1. fejezet (április 13.)
  • Guardian 2. fejezet (április 20.)
  • Guardian 3. fejezet (április 27.)
  • Guardian 4. fejezet (május 4.)
11x01 Guardian 2. szám (június 6.):
  • Guardian 5. fejezet (május 11.)
  • Guardian 6. fejezet (május 18.)
  • Guardian 7. fejezet (május 25.)
  • Guardian 8. fejezet (június 1.)
11x01 Guardian 3. szám (július ?):
  • Guardian 9. fejezet (június 8.)
  • Guardian 10. fejezet (június 15.)
  • Guardian 11. fejezet (június 22.)
  • Guardian 12. fejezet (június 29.)
Így a 3 hónapon keresztül megjelenő 12 fejezet és 3 képregény teszi ki a szezonpremiert, a Guardiant. Ezután pedig jön majd a második epizód a 11. évadból, persze ha elég sikeres lesz ahhoz, hogy legyen folytatás.

3 megjegyzés:

  1. Vajon magyarul is meg fognak jelenni?

    VálaszTörlés
  2. de film lesz vagy kepregeny?? kerlek valasoj

    VálaszTörlés
  3. szoval ojan film lesz mint a tobbi 10 vagy mar csak kepregeny ... mint 1 reviszta??

    VálaszTörlés